Nazarköy Kemalpaşa Rt.

November 6, 2013
November 2013

near Kurudereköy, İzmir (Türkiye Cumhuriyeti)

Kemalpaşa'ya kadar ulaştıktan sonra, asvalt yolda devam edip Nazarköy'e ulaşıyoruz. Nazarköy'de mis gibi gözleme yiyip enerji topladıktan sonra tırmanış rotamız başlıyor. Nazarköy içinden devam edip toprak yola çıkıyoruz. Birden fazla katılımcıyla yol yapılırsa iyi olur, bazı yerlerde Turkcll bile çekmiyor veya az çekiyor. Rotayı takip ettiğimizde Nif daği bölgesinin tam ortasında bir vadi var. Bu vadinin de tam ortasında mağaralarla bezenmiş heybetli bi tepe var. Yolculuğumuz bu tepenin etrafında onun heybetli seyrine doyarak devam ediyor, tabii çoğunlukla tırmanış ve toprak yol üstünde. Nif Balık çiftliğine ulaştığımızda bir kaç ufak çıkış;tan sonra artık heybetli mağaralarla bezenmiş tepeden ayrılıyor ve inişe geçiyoruz. Artık Kemalpaşa'ya kadar hep inişteyiz.

Kemalpaşa da bir çay ocağında mola verip yeniden İzmir'e yola çıkıyoruz.

Huzur.

NOT: Rotanın zor olarak tasnif etmemim sebebi tırmanıştır. Değilse teknik olarak bir zorluğu yoktur.