narlıdere-çatalkaya

February 16, 2015

•   4.8 2 Reviews

near Narlıdere, İzmir (Türkiye Cumhuriyeti)

Viewed 1959 times, downloaded 27 times

Kar yağışını beklediğim bir gündü. arabaya bisikleti atıktan sonra, yola koyuldum.

yaya mı bisikletle mi diye düşünürken bir gazla bisikleti arabadan indirdim. bir yere kadar süreriz sonra sırtımıza alırız diye düşündüm. ilk 4-5 km kar yoktu rahatlıkla yol aldım. sonra kar ve yokuşla beraber bisikleti taşımaya başladım. İzmir merkeze bu kadar yakın ve güzel bir doğa olması insanı şaşırtıyor. Doğanın güzelliği görmek için biraz yaşlanmak yada yaşamın monotonluğundan sıkılmak gerek.

Eğimin azaldığı yerlerde bisikletle karda gitmek kayak yapmak gibi çok zevkli. Dikkatli olmak gerek yolun bazı yerleri buz tuttuğunda ani firenlemeler sizi aşağıya sürükleyebilir. bisikletin hidrolik disk fren olması kayma ve kontrol için avantaj. yüksek kadro ve şehir bisikleti olması yol tutuş ve kontrolü zorlaştırıyor(dağ bisikleti iyi olurdu:)

zirve çatalkaya yangın gözetleme kulesi (Narlıdere'den gözüküyor). Ondan sonrası eğlence zaten, hiç pedal çevirmeden yola kadar inebilirsin.

Farklı bir deneyim karda bisiklet sürmek(yada taşımak:)