MTB Heuveland

November 22, 2020
November 2020

near Kemmel, Flanders (Belgique)

Length: 50.62 km (31.45 mi) - 1000 hm
Pittig ritje met 12 beklimmingen (Kemmelberg, Scherpenberg, Sulferberg, Rodenberg, Zwartenberg, Kokereelberg, Boeschepeberg, Katsberg, Zwartenberg, Baneberg, Rodenberg, Monteberg) en veeeel offroad en mooie uitzichten.
Start aan de parking Kasteeldreef Kemmel.

Verbeterde versie: de voetgangerszones zijn eruit gewerkt, behalve:
- aan de start in het Warandepark: een mooi stuk en je hindert niemand. Als alternatief kan je langs de Dries en de Bergstraat).
- afdaling kemmelberg achterkant Frans Monument: een prachtig technisch stukje. Als alternatief daal je af langs de kasseien.

• StanyDeRoos May 30, 2021

Ik weet niet wat ze in Heuvelland aan het doen zijn, maar toen ik op 30/05/2021 ter hoogte van de Dikkebusweg deze route oppikte zat ik al meteen op paden waar je jammer genoeg niet met de fiets door mocht (Natuurpunt). Als je deze borden wil negeren, prachtige route om te rijden. Maar ik weet niet hoe streng ze dit opvolgen (lees beboeten in Heuvelland) en heb er geen zware boete voor over.