MTB Bobovac via Kanjon Bukovice, Pogar, Vareš

March 29, 2022
March 2022

near Ozrakovići, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Mtb tura, prvobitni plan bio lokalna tura na Sosnje ali se osjecao dobro pa produzio dalje prema Bobovcu, pa Pogar i na kraju Vares... Prilicno kasno krenuo, nakon promjene plana htio sam prvo do Bobovca doci pa onda procjeniti ako bude vremena produziti dalje ka Pogaru, zasto ne :) Uostalon, imao sam svijetlo na biciklu pa ako i omrkne nije problem.
Dan je bio izuzetno topao za ovo doba godine jer je bilo slabo vjetra. Gore prema Pogaru u sjenovitim dijelovima kako se penje visinski snijega sve vise i vise ali je cesta vecinom dobra i prohodna, na dosta sjenovitih mjesta je tanki led pa je cak i bolje po tom voziti naspram blata, ispadne kao voznja po asfaltu.
Mozda je tura zanimljivilja nekad u kasno proljece jer ovaj put nije bilo toliko tog specificnog mirisa smreke i jelovine kao sto zna biti, ali u svakom slucaju cistog zraka nije manjkalo. Iza Sokoline stijene, zrak nesto svjeziji, izbija iz hladovine pa sam gledao da brze prodjem taj dio jer sam bio u kratkim rukavima, iako sam nazad imao vjetrovku nisam htio navlacit da ostane suha za spusta prema Varesu.
Jedna od drazih tura jer je neplanirana pa uvijek ostavlja bolji utisak i duze se pamti :)