مسیر کنگ،فلسکه،چمن۳،شیرباد،قله زشک و برگشت به مشهد

Photo ofمسیر کنگ،فلسکه،چمن۳،شیرباد،قله زشک و برگشت به مشهد Photo ofمسیر کنگ،فلسکه،چمن۳،شیرباد،قله زشک و برگشت به مشهد Photo ofمسیر کنگ،فلسکه،چمن۳،شیرباد،قله زشک و برگشت به مشهد

one day 38 minutes
September 9, 2022
September 2022

near Kang, Razavi Khorasan (Iran)

ساعت ۳ عصر از دره زشک شروع به حرکت کردیم مسیر دره تا ابتدای کوهپیمایی امکان رکاب زدن هست حدود ۲.۵ ساعت، حدود ۲ ساعت باید دوچرخه روی کول حمل بکنید تا به دوراهی برسید که از یک سمت به قله فلسکه راه داره و از سمت دیگه به چمن ۳ میره تا فلسکه ۷۰۰ متر و حدودا ۱۰۰ متر ارتفاع هست که رفت و برگشتش حدود ۱ ساعت زمان میبره ( که در تریل نیست) از اونجا تا چمن ۳ بیشتر مسیر رو میشه رکاب زد و ۱ ساعت طول میکشه، شب رو بعد از چمن ۳ و شیب تندی که رو به پایین داره خوابیدیم و صبح ساعت ۷ به سمت شیرباد حرکت کردیم ساعت ۹:۳۰ قله بودیم، حدود۷۰ درصد مسیر ۳ ساعته بین چمن۳ تا قله رو میشه رکاب زد، از قله تا پناهگاه رو تقریبا کامل میشه رکاب زد و نیم‌ساعت طول میکشه ساعت ۱۰ تا ۱۱ رو در پناهگاه استراحت کردیم و بعد از پیمایش ۱.۵ ساعته در یک مسیر دانهیل در مسیر تردد موتورها به قله زشک و بعد نیم‌ساعت در ساعت ۱ به روستای زشک رسیدیم و به سمت مشهد حرکت کردیم ساعت ۱.۵ در قرمه خوران بعد از یکساعت نهار و استراحت به سمت مشهد حرکت کردیم و ساعت ۴ به مقصد رسیدیم.