مشهد به بینالود

December 8, 2020
December 2020

near Shahrak-e Abūz̄ar, Razavi Khorasan (Iran)

بمناسبت هفدهمین سالگرد زلزله بم ، ( سومین سال پیاپی) سفرمان را از توس مشهد به بم با یاد شجریان وبسطامی اغاز خواهیم کرد
مشهد ، نیشابور، ریوش، کاشمر، مهمه، گناباد، قاین، بیرجند
نهبندان ، دهسلم ، رودشور ، کلوتها، کاروانسرای شفیع اباد، شهداد، اندوهجرد ، زوار، جهر، پشوییه ،کشیت، حرمک، مسجدابوالفضل ، بم
به مناسبت هفدهمین سالروز زلزله بم ، سفرمان را از توس مشهد وبیاد شجریان شروع کردیموبیاد بسطامی دربم به پایان رساندیم
خاطرات روزانه درکانال تلگرام

درکانالم همراه با تصاویر،مطالبی جهت اموزش یک سایکل توریست عنوان میشود
۱:چه چیزی بخوریم
۲ چه چیزی بپوشیم
۳ چه جای کمپ برپاکنیم
۴ چه داروهایی حمل کنیم
۵ و....
لطفا کانال یوتیوب ( hadi Ghorbanzadeh )منو subscribe کنید
صبح زود ازخواب بیدار شدیم یه صبحانه مختصری خوردیم ویه بخش هم که شامل تخم ومرغ ونان جو بود با خود بردیم وقرار بود یه وانتی بیاد ووسایل مون را تا اول جاده مشهد ببره واحمداقا هم زحمت بردن مارا تا اونجا کشید
ارام ارام برف می بارید وما هم دزفکررکاب زدن دراین جاده برفی بودیم وپس از خداحافظی با احمد اقا به راه افتادیم تا اندکی از این راه طولانی را طی کنیم
ارام ارام بارش برف جای خود را به افتابی بی جان وبی رمق میداد وگاهی هم انراپس میگرفت
دوتا پنچری دراین هوای سرد کمی حالمان را جا اورد
پس از ردشدن از شهر بینالود وسردی بیش از اندازه هوا مجبور شدیم ساعت سه جایی را که پیدا کرده بودیم با هاش کنار بیاییم وچادر بزنیم وبساط شامو پهن کردیم وشروع به خورد