Μουζάκι - Κρυοπηγή - Πευκόφυτο - Οξυά (Αγία Τριάδα) - Μουζάκι

Photo ofΜουζάκι - Κρυοπηγή - Πευκόφυτο - Οξυά (Αγία Τριάδα) - Μουζάκι Photo ofΜουζάκι - Κρυοπηγή - Πευκόφυτο - Οξυά (Αγία Τριάδα) - Μουζάκι Photo ofΜουζάκι - Κρυοπηγή - Πευκόφυτο - Οξυά (Αγία Τριάδα) - Μουζάκι

May 24, 2020
May 2020

near Mouzáki, Thessaly (Greece)

Ποδηλατική διαδρομή σε δασικούς και ασφαλτοστρωμένους δρόμους.
Ξεκινήσαμε την πορεία από το Μουζάκι προς Κρυοπηγή ακολουθώντας το ποτάμι ( Κερασιώτης) όπου είδαμε τους καταρράκτες και στη συνέχεια ανεβήκαμε προς το χωριό κάνοντας στάση στην δροσερή πηγή Σκιά.
Μετά το χωριό ακολουθήσαμε δασικό δρόμο και βρεθήκαμε στο χωριό Πευκόφυτο. Από εκεί ακολουθήσαμε τον δρόμο προς Βλάσι έως τη θέση Αλαμανί , όπου κατηφορίσαμε σε δασικό δρόμο σε ένα πανέμορφο δάσος και περάσαμε από αρκετούς οικισμούς της Οξυάς και το μοναστήρι της Αγίας Τριάδας. Η συνέχεια στο γραφικό αλλά και πολύ στενό δρόμο έως το γεφυράκι που μας οδήγησε στον οικισμό Τρυγόνα και φτάσαμε στο τελευταίο κομμάτι της επιστροφής.