Μουζάκι - Ελληνόκαστρο (Αη Λιας) - Ελληνόπυργος - Άγιος Ακάκιος - Μουζάκι

Photo ofΜουζάκι - Ελληνόκαστρο (Αη Λιας) - Ελληνόπυργος - Άγιος Ακάκιος - Μουζάκι Photo ofΜουζάκι - Ελληνόκαστρο (Αη Λιας) - Ελληνόπυργος - Άγιος Ακάκιος - Μουζάκι Photo ofΜουζάκι - Ελληνόκαστρο (Αη Λιας) - Ελληνόπυργος - Άγιος Ακάκιος - Μουζάκι

4 hours
June 16, 2020
June 2020

near Mouzáki, Thessaly (Greece)

Διαδρομή σε δασικούς δρόμους της περιοχής Μουζακίου...
Εκκίνηση από το Μουζάκι με κατεύθυνση προς τον Άη Γιώργη σε ασφαλτοστρωμένο δρόμο... Από εκεί μπαίνουμε σε δασικούς δρόμους προς Ελληνόκαστρο .
Φτάνουμε πάνω από το χωριό όπου υπάρχει ο ομώνυμος αρχαιολογικός χώρος ( πνιγμένος στις ασφάκες) και το εκκλησάκι του Αη Λια... Με απίστευτη θέα προς τον ορεινό όγκο!
Επόμενη στάση στην κορυφή Ελληνόπυργος και το μισογκρεμισμένο ελληνιστικό πύργο , ο οποίος μάθαμε θα αναστηλωθεί!!! Με το ποδήλατο φτάσαμε στη βάση της κορυφής και μετά περπατήσαμε 5 λεπτά στο πολύ καλό μονοπάτι. Βλέπουμε κάτω όλη τη Θεσσαλία...
Συνεχίζουμε μέχρι το επόμενο "μπαλκόνι" , την πίστα τον ανεμοπτεριστων στον Άγιο Αθανάσιο κάτι γρήγορα φεύγουμε για το χωριό Ελληνόπυργος και δροσιζομαστε από τις βρύσες στην πλατεία.
Μετά από μια απότομη ανηφόρα ακολουθούμε έναν κυρίως κατηφορικό δασικό δρόμο προς το χωριό Άγιο Ακάκιο.
Δυστυχώς οι καταρράκτες έχουν στερέψει αυτή την εποχή.
Στη συνέχεια παίρνουμε το επαρχιακό οδικό δίκτυο, περνώντας από τον Πύργο Ιθώμης, Καππά, Μαυρομμάτι και καταλήγουμε στο Μουζάκι