Montseny-Arbucies-Sant Marçal-Coll de Te-Riells-Arbucies

Photo ofMontseny-Arbucies-Sant Marçal-Coll de Te-Riells-Arbucies Photo ofMontseny-Arbucies-Sant Marçal-Coll de Te-Riells-Arbucies Photo ofMontseny-Arbucies-Sant Marçal-Coll de Te-Riells-Arbucies

October 29, 2012
October 2012

near Vehinat de Lliors, Catalunya (España)

Bonica i dura ruta per les llargues pujades no per la dificultat tecnica, doncs transcorre principalment per pistes i algun sender no gaire dificil.
Sortim d'Arbucies de la zona esportiva de Can Pons i despès de fer unes petites sifonades i prop del Molí de les Pipes encetem la primera llarga pujada tot passant pel camping de la Vall del Vidal, la Cortinoia i el Boixeus fins el Pla de les Baixes on fem una llarga baixada en la que perdem força desnivell fins aprop del Molí del Regas on tornem a pujar passant per Santa Maria de lliors, la pujada es llarga pero es fa molt bé, però un cop passem pel mig gairebe de la Casanova dels Crous la pujada esdeve molt forta fins a sortir a la carretera a prop del coll Sant Marçal on arribem al cap de poc.
Ens acostem a la font Bona i seguim cap el coll de Sesferreres per baixar pel mig d'una magnifica faixeda fins prop del Corral d'en Vidal on fem una curta i forta pujada per tot seguit continuar amb un seguit de bones baixades i alguna curta pujada per sortir a la pista del Coll de Te on ens encaminem tot seguit, un cop arribats seguim per un sender que en prou feines s'intueig per anar a sortir a la pista de la feixa llarga i seguir ja en clara baixada fins a Riells, una curta pujada ens deixa al coll de Castellar sota mateix del castell de Montsoriu on agafem primer una pista en baixada i després un corriol "indicacions de GR" que anem seguim per arribar a Arbucies.