Photo ofMONTNEGRE - Tordera-Mare de Deu de la Serra-Hostalric-Fogars de la Selva-Tordera Photo ofMONTNEGRE - Tordera-Mare de Deu de la Serra-Hostalric-Fogars de la Selva-Tordera Photo ofMONTNEGRE - Tordera-Mare de Deu de la Serra-Hostalric-Fogars de la Selva-Tordera

August 17, 2023
August 2023

near Tordera, Catalunya (España)

Repeticio de la ruta feta el pasat dia 14, aquest cop amb BTT i amb sortida des de Tordera.
Anem primer cap a Sant Ponç, i seguim per el costat del Torrent de la Mina d´Or cap a dalt del Collet, tot aquest tram es el de mes pujada de tota la ruta, pero es de bastant bon fer, el cami es ample i encara que hi han xaragalls, sempre hi ha algun punt per pasar be.
La pujada es fa mes dura sobretot cap al final, on en l´ultim Km. trobem varis repetxons.
En general tot aquest tram de cami de pujada es bastant ombrejat, encara que avui ha fet molta calor. La baixada la fem travesant l´urbanització La Serra de l´Esquirol i un cop abaix, ens desviem per un cami a l´esquerra per visitar l´ermita de la Mare de Deu de la Serra. Avui hem arribat fins l´ermita que te una semblança a Sant Ponç.Tornem al cami principal i anem cap Hostalric, pasem l´autopista der sota i la seguim paral.lels uns 4 kms. que son el tram mes lleig i sorollos. A partir d´aqui seguim la ruta Tourdera pasant per Fogars de la Selva, Sant Cebriá de Fogars i despres ja tot baixada fins Tordera.