Montlluis-coll de la creu-sansa-madres-estany estelat-olette-montlluis-etapa 1

Photo ofMontlluis-coll de la creu-sansa-madres-estany estelat-olette-montlluis-etapa 1 Photo ofMontlluis-coll de la creu-sansa-madres-estany estelat-olette-montlluis-etapa 1 Photo ofMontlluis-coll de la creu-sansa-madres-estany estelat-olette-montlluis-etapa 1

Experts only
April 26, 2020
June 2017

near Mont-Louis, Occitanie (France)

ruta espectacular em majuscules,molt dura pel desnivell i pel tipus de terreny em corriols lents i enganxosos,jeje.Sortim de montlluis i anem el llac de matemala,pujem el coll de la creu i agafem corriol ,fem un collet i fins a Sansa ,ara pujem el coll de Sansa per pista i ens dirijim el roc de madres,s acaba la pista i toca agafar el corriol que puja pel prat,enxufades series on fem algun petit tram a peuper fer baixar les pulsacions,arribem a madres i toca carregar la bici per un curt tram de cresta per arribar el roc negre,comensem a baixar molt lentament per sobre les pedres fins l estany,refresquem el cap i continuem fins el coll de portus,anem baixant i agafant velocitat per un corriol ple de pedres sueltes que van foten alguna ventallada el quadre,jeje,arribem a olette,i ara si,pujada interminable em una solana que ens fotia bestial, acabem de pujar per corriol i baixem ja cap a montlluis per un corriol lent