Photo ofMontagut - Oix - Feixanes - El Remei - Salarsa - Bolos - Pla Brossa - Resclusanys - Seguer de Pera - Oix - Montagut Photo ofMontagut - Oix - Feixanes - El Remei - Salarsa - Bolos - Pla Brossa - Resclusanys - Seguer de Pera - Oix - Montagut Photo ofMontagut - Oix - Feixanes - El Remei - Salarsa - Bolos - Pla Brossa - Resclusanys - Seguer de Pera - Oix - Montagut

Very difficult
September 9, 2020
September 2020

near Montagut, Catalunya (España)

Hi ha bastants trams de corriol no ciclables.

1.- De Montagut a Oix per asfalt.
2.- D'Oix a les Feixanes per pista ciclable de pujada.
3.- De les Feixanes a la Farga per corriol de baixada amb trams a peu.
4.- De la Farga a Can Jep Gros, per pista bona i un tram d'asfalt de pujada
5.- De Can Jep Gros a Salarsa per corriol de pujada, en alguns trams ha de baixar-se de la bici.
6.- De Salarsa al Corral de la Masó per pista de pujada.
7.- De la Collada de la Masó al Coll de Bolòs per corriol de pujada, amb trams no ciclables.
8.- Del Coll de Bolòs al Coll de la Creueta primer per pista i a partir de la Tosquera per corriol de pujada no gaire ciclable.
9.- Del Coll de la Creueta fins al Pla de la Brossa per pista d pujada amb trams emporlanats.
10.- Del Pla de la Brossa fins a trobar la pista després del Coll de Canemar per corriol de baixada amb trams on s'ha de baixar de la bici.
11.- Tram de pista de baixada i abans d'arribar a les Planelles continuar seguint, per corriol força dolent, el PRC-186 fins a la Collada de Resclusanys
12.- Passada la Collada continuem per pista de baixada a la dreta (hi ha un portal)
13.- Deixem pista per agafar un corriol de baixada a mà esquerra fins a trobar novament la pista.
14.- Baixada per pista fins a Coll Sagordí, a l'esquerra de baixada cap el Cortal i el Seguer de Pera
15.- Des d'aquí i fins a trobar la pista de Toralles hi ha un tram de corriol força llarg amb molts trams no ciclables.
16.- Pista i asfalt fins a Oix, i de pujada fins al Coll de Camporiol.
17.- Pista de pujada amb trams emporlanats fins al Col de Palomeres
18.- Corriol de baixada des del Coll de Palomeres, per Coll de Poli, Coll Pregon i l'Espigoler. Pràcticament tot ciclabel.
19.- Des de l'Espigoler fins a la carretera de Can Banal per pista de baixada amb trams emporlanats. I per asfalt fins a Montagut.