Photo ofMontaverner - Bellús - Barranco del salido - Olleria - Montaverner (Marcos Diaz Ferri 1bat B 22/23) Photo ofMontaverner - Bellús - Barranco del salido - Olleria - Montaverner (Marcos Diaz Ferri 1bat B 22/23) Photo ofMontaverner - Bellús - Barranco del salido - Olleria - Montaverner (Marcos Diaz Ferri 1bat B 22/23)

May 2, 2023
May 2023

near Montaberner, Valencia (España)

Aquesta ruta la vaig fer per a anar al barranco del salido per a buscar fósils, la ruta va ser complicada es un paisatge per el que pasen moltes motos i té una inclinació repentina molt alta.

La ruta te trams que es complica molt i la arribada a la casa del salido es de molt difícil accés.

No hi va haber sort amb la busqueda de fósils i amb la única peça que vaig trobar vaig reprendre la tornada cap a el meu poble.

Vaig decidir anar per un altre camí que va ser molt més còmode pues la anada habia sigut molt difícil, per tant la tornada va ser més agradable, es una ruta amb paisatges molt bonics però difícil de afrontar.