MONT-ROS - LA DEVESA - TORRE DE CANADELL

Photo ofMONT-ROS - LA DEVESA - TORRE DE CANADELL Photo ofMONT-ROS - LA DEVESA - TORRE DE CANADELL Photo ofMONT-ROS - LA DEVESA - TORRE DE CANADELL

January 20, 2018
January 2018

near Olot, Catalunya (España)

Sortim d'Olot en direcció a Batet pel camí de les Biseroques i Font Faja. Anem cap al Pla de Begudà aprofitant el bonic corriol que baixa fins a Sant Cosme. Quasi a la boca del túnel baixem cap al riu i comencem a pujar per pista cap a la Rovira i en arribar al collet de Castell, acabem de pujar a la Mare de Déu de Mont-Ros. Desfem el camí fins al collet i carenegem en direcció a Santaló i la Mare de Déu de la Devesa. Aquí ens ho passem pipa amb la baixada corriolera fins a sota el pont dels túnels. Canviem de vall i fem pocs metres de la carretera d'Oix per desviar-nos cap a la Riera de Carrera. Una nova pujada ens porta cap a la casa de Canadell i la Torre. Arribats a Vivers, aprofitem per acabar de gaudir del corriol de la Sebastiana.
Bones vistes i bons corriols.