Mont-roig - Arbocet - Montbrió - Botarell - Riudecanyes - Vilanova - MR

September 6, 2022
September 2022

near Mont-roig del Camp, Catalunya (España)

Sortida Mont-roig del Camp per els rentadors direcció cementiri, fins riera 7 ponts i direcció Arbocet, pujem direcció Vilanova i trenquem a la dreta cap a l'Arbocet.

Creuem l'Arbocet i agafem camí Savasun fins riera Riudecanyes, continuem recte fins Montbrió, tornem a sortir de Montbrió direcció Botarell per Barranc de Segures.

Arribem a la connexió Botarell - Riudecanyes per una pista de formigó amb tanques (es pot passar per el lateral), ens vam equivocar un parell de vegades però al final surts a la deixallería de Riudecanyes.

Riudecanyes - Vilanova per el camí antic (aquest primer tram està prou complicat, fer-lo a l'inversa es massa complicat, ens vam tornar a perdre en mig d'un tallafocs), sortida a la piscina municipal de Vilanova.

Vilanova - Mont-roig per les granjes de Vilanova i agafant el sender dels Carlins fins al peu l'Ermita, baixada per el camí vell de l'Ermita, entrada al poble per el camí de les Creus.

Foto: perduts per el tallafocs tornant a la pista