Monistrol- Font de la dona morta- La Calzina- Monestir de Montserrat-Monistrol

Photo ofMonistrol- Font de la dona morta- La Calzina- Monestir de Montserrat-Monistrol Photo ofMonistrol- Font de la dona morta- La Calzina- Monestir de Montserrat-Monistrol Photo ofMonistrol- Font de la dona morta- La Calzina- Monestir de Montserrat-Monistrol

5 hours
March 14, 2016
March 2016

near Monistrol de Montserrat, Catalunya (España)

(CAT) Sortim de l'aparcament del cremallera de Montserrat (en l'estació de Monistrol-poble) i des d'allí comença el camí, al principi sobre asfalt sense tràfic per canviar de seguida a terra. És pujada contínua amb algun tram de major inclinació. Passem per la Font de la dona morta i és per la Calzina on el camí torna a ser d'asfalt sense tràfic i ens porta fins a la carretera que puja a Monestir (w.p. "Fí del camí"). Per carretera fins al Monestir de Montserrat.
La baixada la realitzem per carretera fins a Monistrol de Montserrat i per arribar fins al cotxe, només vam haver de travessar aquesta població.

(ES) Salimos del aparcamiento del cremallera de Montserrat (en la estación de Monistrol-poble) y desde allí comienza el camino, en un principio sobre asfalto sin tráfico para cambiar enseguida a tierra. Es subida contInua con algún tramo de mayor inclinación. Pasamos por la Font de la mujer muerta y es por La Calzina donde el camino vuelve a ser de asfalto sin tráfico y nos lleva hasta la carretera que sube a Monasterio (w.p. "Fí del camí"). Por carretera hasta el Monestir de Montserrat.
La bajada la realizamos por carretera hasta Monistrol de Montserrat y para llegar hasta el coche, sólo tuvimos que atravesar dicha población.