Monestir de Montserrat - Vilanova i la Geltrú

June 2, 2019
June 2019

near Monestir de Montserrat, Catalunya (España)

El dia abans vam pujar. Avui baixem. Anem per Monistrol per carretera (què ràpid que es fa aquest descens...) i agafem el camí que hi ha a l'esquerra del Llobregat fins Olesa i Esparraguera. Aquest tram és molt ombrívol i humit. Si fa poc que ha plogut trobareu molta aigua i de tant en tant una bona remullada a la bici en creuar alguns tolls. Des d'Esparraguera, anem direcció St. Llorenç d'Hortons, i la Beguda i entre camps de conreu (vinyes, blat, ordi...) arribem a Sant Sadurní on tornem pel mateix camí que el dia anterior.

_______________________________________________________________________________

Podeu trobar totes les meves rutes ordenades i classificades segons modalitat, localització i dificultat al meu bloc:
Gaudim la Natura

• Photo of Thilo
    Thilo May 24, 2021

Bonita ruta que pasa por viñas, rieras y campos. No tiene mucha dificultad técnica, pero se necesita buen fondo por el largo total y porque hay algunas cuestas importantes.