← Part of Una volteta per Menorca

Mó - Ses Salines de Fornells 24 Maig 2013

Photo ofMó - Ses Salines de Fornells 24 Maig 2013 Photo ofMó - Ses Salines de Fornells 24 Maig 2013 Photo ofMó - Ses Salines de Fornells 24 Maig 2013

-26 ft
May 24, 2013
May 2013

near Sa Mesquida, Baleares (España)

Primer dia, hem de familiaritzar-nos amb les bicis, unes màquines increïbles, la classe de terreny, totalment diferent del que estem acostumats, el tipus de camí i hem de pensar en reservar quelcom pels dies que resten.
Juan, de Camí de Cavalls 360º (360º d’ara en endavant), ens va donar consells que juntament amb els tracks, que ja ens havia enviat, en van ser molt útils com vam descobrir mes endavant. Encara no havíem fet ni 10 Km que una caiguda tonta va estar a punt d’enviar tot en orris.
Aquesta primera etapa s’iniciava a Mó i finalitzava a Les Salines de Fornells. Sortim del port de Mó i tot i que 360º havia previst un alternatiu fins Es Grau, vam anar, per la costa fins a Cala Mesquida. Baixant cap Es Grau es va produir la caiguda que va deixar ben sobat el costellam del col•lega, que va arrossegar un rau-rau el que queda de volta, mes de 170 Km. Just abans d’arribar a Es Grau, travessem L’Albufera i ens dirigim a Cap Favàritx, deixant a la nostra dreta l’illa d’En Colom.
En abandonant el paisatge lunar del Cap Favàritx agafem una alternativa, recomanada per 360º, a la fi d’evitar una zona no ciclable i molt dura, recuperant el camí de Cavalls a les salines que hi ha poc abans de Port Addaia, on ens aturem, no per fe fotos com fins ara, sinó per dinar. Pugem per sobre l’Arenal del Castell, baixem fins l’Arenal de Son Saura i, passant a prop de les salines noves, el camí de Cavalls agafa la carretera C-723, fins arribar a Les Salines de Fornells

• Photo of Cabreta Yuyu
    Cabreta Yuyu May 26, 2013

Bravooooooooooooooooooooo!!!!

• paulamora Jun 23, 2013

Hola:
    Estem preparant un recorregut en bici per Menorca per a aquest agost. Vullguera preguntar-te si vau fer la ruta des de Maó fins al cap de Favaritx pel camí de cavalls.