Mm-Menorca20-7dies

-5 ft
October 2, 2020
September 2020

near Alaior, Baleares (España)

Volta a Menorca en 7 dies ( i mitja tarda) combinant trams de Camí de Cavalls amb Rutes Cicloturístiques, sortint 4 dies de Cala´n Porter i 3 dies de Cala Blanca.
Dia 0: varem anar a buscar les bicis (lloguer) a Alaior (A Roda), varem començar a pedalar. M'havia oblidat el Garmin, i aquesta etapa 0 és la planificació, no la real.
Dia 1: CdCav des de Cala'n Porter fins a Binimaior, passat Cala Esteve; tornada per St.Lluís i St.Climent per carreteres secundàries i RCT fins Biniadrix, i per ctra Me-12 fins Cala'n Porter.
Dia 2: tornem a Alaior per un problema, i per RCT i un tram de Me-9 fins Arenal d'en Castell i Addaia; per CdCav fins Sa Mesquida i Maó, i per RCT fins Cala'n Porter
Dia 3: per CdCav fins a St.Tomàs, ens desviem a visitar el Poblat de Torre d'en Gaumès, passem Son Bou per la platja, i continuem més enllà de St.Tomàs fins la Cova dels Coloms; tornada per CdCav.
Dia 4: sortim de Cala'n Porter cap a Alaior, fins a Es Mercadal per Camí d'en Kane, pugem al Toro (dia de tramuntana), per RCT fins platja de Binimel.là, De nou per RCT cap a Ferreries, travessem el barranc d'Algendar i pel Camí des Barrancs entrem a Ciutadella; la travessem i sortim cap al Sud fins Cala Blanca travessant les urbanitzacions.
Dia 5: de Cala Blanca anem al Camí des Horts de ses Taronges cap a Ciutadella; pel camí de fora de la Ronda la voltem fins fora el Polígon Industrial, i enllacem el Camí d'Algaiarens; per CdCav des d'Algaiarens fins Cala Porter i una mica més, Club Aero, i tornada a Ciutadella; un tros de CdCav cap al Nord, des d'el Port Vell fins Pont d'en Gil; tornem voltant Ciutadella per mar.
Dia 6: