מכפר חסידים לנחל ציפורי וטבעון

October 4, 2012
October 2012

near Kefar HaNo‘ar HaDati, Haifa District (Israel)

הכוונה המקורית היתה לרכב עד נחל ציפורי לאורך שביל ישראל, אבל ההתחלה מאד לא מומלצת לרכיבה ולכן עוקפים אותה בתוואי נוח ומתחברים לשביל בהמשך. במעקף יש שני מקומות בהם חוצים גדר מעל מכשול נמוך המאפשר מעבר עם האופניים על הכתף. לפני סוף הירידה לנחל ציפורי יש פניה ימינה לסינגל קצר ולא מעניין עם חלקים טכניים. אפשר לדלג עליו ולהמשיך ישר עד לכביש. בהתחברות לסובב טבעון יש סימונים על המדרכה. בכניסה לסינגל עוקף הרפת וביציאה ממנו יש שערים בצורת דלת שאפשר לעבור עם האופניים על הכתף. הסינגל עצמו לא ברור - נראה שהוא עדיין בסלילה באוקטובר 2012. אפשר להאריך את המסלול אם במפגש עם סובב טבעון פונים שמאלה, לחלק הארוך, ופוגשים את שביל הקישון ליד קרית חרושת - ראו קישור. תיקון: השער האחורי של בית הספר ברמת טבעון עלול להיות סגור. במקרה כזה אפשר לחזור מעט לאחור ולעקוף דרך השכונה שמעל. לצערי האתר לא מאפשר לתקן את המסלול ולשקף את השינוי

סינגל טכני קצר ולא חיוני

פניה לסינגל טכני קצר ולא חיוני

• Gabi_L Oct 30, 2012

אילן,
    המסלול מאד נחמד ומהנה. אני רק הייתי משנה קטע אחד, זה שהולך על דרך נוף יער ק. אתא
    יש במקביל לכביש סינגל נחמד ולא קשה שרץ מעל בין העצים במרחק של כ 100 - 200 מטר מהכביש לכל האורך

חוץ מזה הכל טוב.

גבי

• IlanBeer Oct 30, 2012

תודה על ההצעה, אבל היא שייכת למסלול כפר חסידים אושה. אודה לך אם תוסיף אותה לשם.

לדעתי אין כרגע דרך לשנות את המסלול אחרי שהכנסתי אותו.