meridià verd invertit 2ª etapa pedalejant cap el cel..

Photo ofmeridià verd invertit 2ª etapa pedalejant cap el cel.. Photo ofmeridià verd invertit 2ª etapa pedalejant cap el cel.. Photo ofmeridià verd invertit 2ª etapa pedalejant cap el cel..

Very difficult
August 15, 2014
August 2014

near Prats de Molló, Languedoc-Roussillon (France)

La veritat... es que aquesta etapa es lo mes dur que he fet amb bici fins al moment. Quan ho veia al compemaps semblava menys...
Pro també cal recalcar que va ser molt gratificant, pero recomano fer desnivells i quilometatges semblants avans de sortir perque a mi em va fallar el genoll al final de la tercera etapa i vaig tenir que abandonar-ho.

a lo que anavem... al mati vaig sortir de prats de molló, sobretot porteu menja i beguda de sobres perquè pel que vaig comprovar a partir del km 8 no hi ha civilització... els primers 16km son per una collada asfaltada que et puja a 1600m d'altitud i allà comença la Reserva Natural de Prats de Molló, que puja fins a la Collada de les Roques Blanques 2252m per una pista amb pedres. Aquesta va ser la part mes dura per mi, també suposo que el anar sol, en aquelles alçades, i sense veure que tens a mes de 10m per la boira que feia aquell dia, també ajudava a que em costes més. Un cop a dalt comença la recompensa, una baixada de pista amb pocs trams de pujada fins a la part mes alta del Coll de Manet1760m on seguirem baixant per asfalt fins a Vernet les Bains(el trak no hi arriba pk sem va perdre la senyal gps)
Allà vaig fer nit a gite d'étape que es un alberg i la veritat es que s'agraeix no tenir que muntar la tenda.