Menderes - Orhanlı - Gümüldür- Özdere - Menderes - İzmir

Photo ofMenderes - Orhanlı - Gümüldür- Özdere - Menderes - İzmir Photo ofMenderes - Orhanlı - Gümüldür- Özdere - Menderes - İzmir Photo ofMenderes - Orhanlı - Gümüldür- Özdere - Menderes - İzmir

February 18, 2013

near Gölcükler, İzmir (Türkiye Cumhuriyeti)

İzban son istasyon Cumaovası'na kadar trenle gidip saat 09:00 gibi buradan hareketle menderes üzerinden orhanlı köyü yoluna girildi. Yol zaman zaman asfalt zaman zaman toprak. inişli çıkışlı devam ediyor zorlamayan ufak tırmanışlardan sonra deniz seviyesine kadar rampa aşağı güzel sürüş keyfi veriyor. Doğanbey'den sahile çıkıp kuşadası istikametine dönüyoruz ve zamnan zaman ana yoldan zaman zaman da kumsaldaki yürüyüş yollarında Gümüldür- Özdere istikametinde devam ediyoruz. Özdereden sonra harika manzaralı koylar var. fakat bu koyları tırmandığımız tepelerden görebiliyoruz ancak. Ahmetbeyli'ye kadar kaç tırmanış kaç iniş var sayamadım ama yine de çok zevkli bir yoldu. Ahmetbeyli'den Menderese kadar oldukça geniş bir anayoldan nispeten düz sayılabilecek bir yol takip ediyoruz. Saat 18:00 de menderes'e varıyoruz. Ama İzbana biniş izni saat 20:00'de başladığından geri kalan 20 kmlik yolu da bisikletle devam edip saat 19:30da Pasaport- Cumhuriyet meydanında turu sonlandırıyoruz. Çok güzel ve zevkli bir rota herkese tavsiye ederim.