Photo ofMelianta, Fontcuberta, V. Can Prat, Palol Farga, Vilavenut, V. Deri, Fontcuberta, Melianta Photo ofMelianta, Fontcuberta, V. Can Prat, Palol Farga, Vilavenut, V. Deri, Fontcuberta, Melianta Photo ofMelianta, Fontcuberta, V. Can Prat, Palol Farga, Vilavenut, V. Deri, Fontcuberta, Melianta

May 15, 2017
May 2017

near Usall, Catalunya (España)

Ruta en part seguint la III BTT de Melianta i en part tornant a Melianta per Carretera. Sortim seguint la ruta cap a Fontcuberta, Veïnat de Can Prat, Palol de Farga, per passar prop del Veïnat d'Espassens i arribar a la Carretera de Galliners que traspassem però aviat ens trobem amb un camp i com que es tard decidim tornar a la carretera i enfilar cap a Vilevenut, el Veïnat d'en Deri i al arribar al trencant de Fontcuberta agafar-lo i un cop hi arribem seguir la carretera fins a Melianta.

La primera part es bastant entrentiguda amb camins mig perduts a les vores dels camps i al bosc amb trams una mica tècnics, la tornada per carretera no comporta cap problema.