Mataró, 2013-12-08 Tordera - Mataró

Photo ofMataró, 2013-12-08 Tordera - Mataró Photo ofMataró, 2013-12-08 Tordera - Mataró Photo ofMataró, 2013-12-08 Tordera - Mataró

-135 ft
December 9, 2013
December 2013

near Tordera, Catalunya (España)

Una de clàssica.
Un grup de "btt'rs" agafem el tren de Mataró cap a Tordera, el de les 06.58h via 3 i amb aturada a totes les estacions, una hora més tard hem arribat a destí.
La temperatura rascant els 0ºC, tot gebrat, cel serè, sense núvols, ens prenem un cafè o un té calent a un "baretu" a l'entrada de Tordera, un cop desperts agafem les btt's i a seguir la ruta que ens em marcat, al principi les pistes i caminets estan totalment gelats, el sentim trencar-se sota les rodes, petites relliscades o derrapades ens fan anar atens.
Pugem força ràpids direcció a l'ermita de Erola, el fred que fa ens i obliga, semblem "molinets"!.
Arribem a St Martí del Montnegre, una botifarra i quatre patates, amb torrades entren be i a seguir sobre els pedals, pujades, baixades, Collsacreu!, la pujada a la Creu de Rupit, els km van sumant. St Martí i St Miquel de Mata, el Castell de Onofre Arnau, Les Cinc Sènies i a casa.

Sols una petita equivocació en tot el recorregut que ens obliga a tirar enrere per agafar el camí correcte.

Una sortida molt agradable amb bon rotllo.

• Photo of Quim61
    Quim61 Jun 15, 2021

desde sant marti del montnegre la vaig fer al revés, direccio Tordera, em va fer mandra tornar a Mataro per la Creu de Rupit

• Photo of miquel.lo
    miquel.lo Jun 15, 2021

Gràcies per el comentari, bona sortida. Salut i pedals.