Mataró

December 1, 2015
December 2015

near Mataró, Catalunya (España)

Mataró-Llavaneres-Sta.Monica-St.Martí de Mata-Mataró.

• Noelius Cornelius Mar 18, 2016

-SORTIDA: he canviat la sortida i l'arribada. Ruta circular iniciant i acabant-la des del Club Natació Mataró. Des d'aquí, he continuat pel passeig marítim sentit Girona fins la Riera de Sant Simó. Allà he pujat pel carril bici de la Ronda de Cervantes fins connectar amb la ruta original al CAMÍ DE LES CINC SÈNIES (punt quilomètric 2,4 de la ruta original).

-Punt quilomètric 15,6 de la ruta original: Aquí trobareu una ermita molt antiga. No he aconseguit trobar un camí per vorejar-la tal i com descriu la ruta, per la qual cosa he hagut de carregar la bici uns 30 m per baixar unes escales i tornar a connectar amb la ruta. És simplement a títol informatiu.
    Després de les escales trobareu un corriol d'uns 50 m i després torna a ser pista ampla.

-Punt quilomètric 17,2 de la ruta original: a partir d'aquí serà tot carretera. No és gaire transitada però cal tenir-ho en compte per si patiu pedalant amb cotxes que us passin pel costat.

-ARRIBADA: he canviat la tornada a partir del punt quilomètric 20,6 de la ruta original. Aquí, he baixat per la Ronda de Cervantes fins al passeig Marítim i des d'allà he anat fins el C.N. Mataró.

VALORACIÓ FINAL: diria que és per a nivell d'"iniciació alt". És possible que hi hagi trams de baixada de 30-40 m en què ens haguem de baixar de la bicicleta per ser la ruta una miqueta exigent a nivell tècnic (sobretot si anem amb pedals automàtics). Pot fer-se si ja portes 3 ó 4 sortides de novell, però.
    Trobo a faltar finalitzar-la per pista en comptes de per carretera.

Agraïments a l'usuari per haver-la penjat. M'ha anat molt bé poder-la seguir.