Mas Pau - La Tortuga - Mas Pau (BTT) 2005-12-01

Photo ofMas Pau - La Tortuga - Mas Pau (BTT) 2005-12-01 Photo ofMas Pau - La Tortuga - Mas Pau (BTT) 2005-12-01 Photo ofMas Pau - La Tortuga - Mas Pau (BTT) 2005-12-01

December 2, 2015
December 2015

near el Mas Pau, Catalunya (España)

Sortida amb BTT, tot i que la major part del recorregut es fa per asfalt, s'ha d'aprofitar el màxim de llum natural per arribar a La Tortuga (Darnius) amb claror, ja que la pujada és molt complicada de fer sense llum i no té cap sentit fer-ho.
Un cop a la Tortuga fem fotos del lloc, la vista del Pantà de Boadella-Darnius és molt maca, i més si sempre hem vist el pantà a ras de presa.
Tornem ja amb poca llum, però el tros complicat ja queda enrere, la baixada també s'ha de fer amb llum per evitar caigudes, un cop a l'asfalt ja és nit, obrim els llums, algú l'estrenat avui, i tot per asfalt cap al pantà, Biure (jo aquí ja agafo la NII), i torno cap a Mas Pau directament.
Amb condicions de llum normals, es pot fer per pista, ja sigui pel camí de la Muga, o per corriols i caminets. La part complicada d'avui és només la pujada a la Tortuga, pel pendent i el terra, la resta és sua.