MARTINET-PARC BUNQUERS-BEIXEC-EL QUERFORADAT-ESTANA

Photo ofMARTINET-PARC BUNQUERS-BEIXEC-EL QUERFORADAT-ESTANA Photo ofMARTINET-PARC BUNQUERS-BEIXEC-EL QUERFORADAT-ESTANA Photo ofMARTINET-PARC BUNQUERS-BEIXEC-EL QUERFORADAT-ESTANA

October 31, 2015
October 2015

near Martinet, Catalunya (España)

Ruta circular sortint de Martinet molt recomanable, tota x pistes i corriols.
Comencem la ruta pujant uns metres x la Ctra direcció Montellà, trencant a mà dreta fins a l'inici del parc dels Búnquers. Aquí comença una pujada llarga d'uns 3 km x bonic corriol, amb algún tros tècnic, que ens fa posar el peu a terra un parell de cops. Després d'un tros x pista i corriol planejant, acabem pujant fins a Béixec.
D'aquí farem un tros x pista més senzill, arribant a Can Bima, d'on disfrutem de bones vistes de La Cerdanya. Després d'una ràpida baixada x pista fins a travessar el riu, comença una dura pujada continuada x pista fins al petit poble El Querforadat (tot ciclable).
Després de reposar un moment, fem un tros fàcil d pista i corriol amb vistes espectaculars del Cadí, continuem pujant x GR (Algun petit tros de corriol s'ha de baixar de la bici), arribant a Estana, on farem parada a Cal Basté x fer unes clares x recuperar forces....
Acabem la ruta amb baixada x pista fins a Béixec, repetint el magnífic corriol fins al Parc dels Búnquers, ara amb ràpida i tècnica baixada....