Marroc - Antiatlas

6 days 4 hours 13 minutes
November 10, 2011
October 2011

near Aït Daoud, Souss-Massa-Drâa (Morocco)

Ruta feta l'octubre del 2011 practicament circular Agadir-Agadir.
Son uns 600 km i 7000 de desnivell i el 80% aprox es per carreteres asfaltades sense trànsit. La ruta es va fer en 7 dies i es trova lloc per dormir al final de cada etapa.

• Photo of les xiques
    les xiques Apr 20, 2013

Hola crec que aquesta ruta pot ser molt guapa,
    hi haurien possibilitats de sapiguer les etapes,els km. de cada dia, i els llocs de dormir ? gracies

toratora Apr 21, 2013

Hola
    Miraré de recopilar informació i a veure si us puc contestar el que em demaneu.
    De totes maneres si us decarregeu el gpx amb Mapsource, veureu que es desglosa en 7 tracs (un per dia) i podeu veure els km i desnivells acumulats.
    Si em doneu un mail, us envio els tracs individuals per si no ho veieu clar de l'altre manera.
    El circuit es espectacular i molts canvis de paisatge ja que s'arriba al mar.
    També miraré de trovar-us alguna adreça de on varem dormir. No se si les tinc totes.

toratora Apr 24, 2013

Legzira: Auberge http://elgzira.free.fr
    Tizourgane: Kasba Jammal et Malika tizourganekasbah@yahoo.fr

• Photo of les xiques
    les xiques Sep 1, 2013

Et deixem un email ,per si puguessis enviar-nos informació.gracies