Marroc alt atlas en btt etapa 2 ouirgane-ouzioua

Photo ofMarroc alt atlas en btt etapa 2 ouirgane-ouzioua Photo ofMarroc alt atlas en btt etapa 2 ouirgane-ouzioua Photo ofMarroc alt atlas en btt etapa 2 ouirgane-ouzioua

May 1, 2020
May 2017

near Ouirgane, Marrakesh-Safi (Morocco)

sortim de Ouirgane per carretera ascendent seguint el riu,passem per varies poblacions fins a Ljoukak,aqui ens desviem a l esquerra per pista,passem per Imi n'Tisgui,mes endavant passem per una antiga mina de coure i la poblacio de Taghbart,continuem per la pista encanyonada en el barranc,arribem a un encreuement i seguim a la dreta em fort descens,creuem el riu i començem a pujar per una pista em trams bons i alguns em pedres sueltes,900m+ en uns 9km,arribat el coll fem una llarga baixada ,arribem a un encreuement i seguim per la dreta ,arribem a Tamselounmt,agafem aigua i continuem,passem per Tiguenziou,seguim per pista principal passan per Aguersafen i Tinlaf,fem un descens i continuem per carretera passan per Adergi i finalment a Ouzioua,on haviem llegit que podriem dormir-hi,despres de demanar a varies persones no vam trobar res per dormir,vam agafar una fregoneta de taxi per recular i dormir el tipic "hotel"on queien les cucaratxes del sostre de la dutxa,un poble gran pero gens turistic,comprem el super i a dormir

• gluten Sep 17, 2021

Hola, enhorabuena por vuestra ruta, sería posible hacer ésta ruta en gravel?
    Saludos

• Photo of putju
    putju Sep 17, 2021

Si, la mayor parte es port buenas pistas i carreteras asfaltadas de poco trafico, creo k no tendres ningun problema

• gluten Sep 17, 2021

Muchas gracias por la rápida respuesta, me quedo más tranquilo. Saludos