Marmaris-Bayır-Hisarönü-Marmaris

December 27, 2010
December 2010

near İçmeler, Muğla (Türkiye)

• Photo of ormetin
    ormetin Dec 28, 2010

merhaba,
    ben denizci birisi olmakla beraber doğayı da çok severim.sizin parkurunuzu otomobille bir kaç geçtim.doğanın harika ve el değmemiş olması beni çok etkilemişti.genelde denizden gitmeyi tasarladığım yerleri önce karadan dolaşır konaklayabileceğim yerleri belirlerim.bu bakımdan hisarönü körfezi ve gökova körfezini adım adım dolaştım.eğer gökova körfzini gezmemiş iseniz gökova-bodrum yolunu sahilden geçmenizi öneririm.doğanın el değmemiş olması sizi de etkileyecektir.
    saygılarımla.

• Photo of Altug Akalan
    Altug Akalan Dec 28, 2010

Merhaba,
    Marmaris'te yaşıyorum. Ben de denizcim. O yüzden bahsettiğiniz yerlere aşinayım. Bahsettiğiniz sahilden Gökova-Bodrum rotasını bir keresinde motorsiklet ile yapmıştım. Gittiğim rotaları GPS'e yeni kaydetmeye başladım. Bundan sonra sanırım Wikiloc'a daha değişk rotaları da upload edeceğim. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.