Manresa-St. Fruitós-Vista Pirineu-Senders de les Tàpies-Manresa

Photo ofManresa-St. Fruitós-Vista Pirineu-Senders de les Tàpies-Manresa Photo ofManresa-St. Fruitós-Vista Pirineu-Senders de les Tàpies-Manresa Photo ofManresa-St. Fruitós-Vista Pirineu-Senders de les Tàpies-Manresa

November 22, 2015
November 2015

near Manresa, Catalunya (España)

Sortida amb els companys de Esport Ciclista Manresà amb parada a esmorzar a Vista Pirineu.

Sortim de Manresa direcció el Parc de l'Agulla i continuem cap a St. Fruitós de Bages. Travessem el poble i passem pel pont sobre l'autopista cap a Les Oliveres. Prenem el corriol que ens porta fins el pont de Cabrianes.
Continuem combinant pista i corriol fins arribar al Canadell, i seguim combinant els corriols i la pista per arribar a La Guàrdia i seguidament a Vista Pirineu.

Després de recuperar forces, desfem una part del camí per anar direcció la font de les Tàpies i continuar fent trams de sender i trams de pista per tornar a baixar al Pont de Cabrianes. Continuem direcció el polígon prop del camp de vol i continuar direcció el pla d'Olzinelles.
Travessem novament St. Fruitós i passem per sota la C-16 cap el polígon de St. Isidre i agafar direcció el Parc de l'Agulla i finalment a Manresa.