Photo ofManresa (P. Agulla)-Tres Salts-Cap de la Serra-Serrat dels Alous-Navarcles-St Fruitós (corriols) Photo ofManresa (P. Agulla)-Tres Salts-Cap de la Serra-Serrat dels Alous-Navarcles-St Fruitós (corriols) Photo ofManresa (P. Agulla)-Tres Salts-Cap de la Serra-Serrat dels Alous-Navarcles-St Fruitós (corriols)

1913
October 4, 2012
January 2009

near El Guix, Catalunya (España)

Viewed 1928 times, downloaded 60 times

Sortim del parc de l’Agulla pugem cap a la casa Murallada i quan baixem a mitja baixada tombem per anar a buscar la sèquia la seguim aigua avall i anem a parar un l’aparcament que travessem per anar a buscar el pas elevat als bombers que ens permet creuar la C-16, pel costat del polígon industrial baixem cap al Grau, creuem l’autopista i baixem cap als Tres Salt on travessem el Llobregat per una palanca.

Quan em creuat el riu, que serà el punt més baix de la ruta, deixem la pista al primer revolt i ens enfilem per un corriol on trobarem algun graó que ens farà carregar la bici al coll, arribem a un punt on comencem a baixar i trobem una pista que va fent ondulacions i va a trobar la pista que puja del pont de les Generes, augmenta la pendent i quan es suavitza trobem la carretera que va a Terrassa, la travessem i ens enfilem pel Cap de la Serra.

Entrem a un camí estret amb algun pas fort, i el seguim amb tendència amunt, anem a parar a un punt on el fenàs alt tapa el sender tot i així ens en sortim i anem fent els divertits senders del serrat dels Alous, tot i fer-los de pujada son totalment ciclables, abans d’arribar al serrat del Vintró feem un sifó i seguim baixant corriols en direcció a l’Estrada, creuem la riera de Navarcles i pugem una mica empenyent en algun punt, una baixada més ens deixa a un camí que després d’un repetjó ens baixa a Navarcles.

Creuem Navarcles i en sortim creuant el Llobregat pel pont Vell, anem a buscar un corriol de pujada que ens porta a mitja pujada del camí de sant Benet de Bages a Sant Fruitós, seguim amunt per baixar a Sant Fruitós, anem a buscar el polígon industrial i pugem per un camí que va a trobar la casa Murallada per seguir cap a l’Agulla.