Manresa-La Portella-Corriols-Cabrianes

Photo ofManresa-La Portella-Corriols-Cabrianes Photo ofManresa-La Portella-Corriols-Cabrianes Photo ofManresa-La Portella-Corriols-Cabrianes

April 27, 2014
April 2014

near Manresa, Catalunya (España)

Sortida de bon matí cap a Santpedor per carretera, recollim un parell de companys i pugem cap als plans de ridor i de baixada cap a Sallent, creuem el poble anant a buscar la pista vora el cementiri que en una dreta pujada inicial ens portaria a La Portella.

Passat Sant Pere de Serraima parem a fer l'entrepà i vora el coll de La Portella tombem a la dreta per començar a ciclar per tot un seguit de corriols practicament tots ciclables practicament paral.lels al cami de pujada fins vora Sant Martí de Serraima. des d'aquest punt agafarem un seguit de pistes que ens portaran a Cabrianes tot gaudint de molt bones vistes al Pla d'Artes i Montserrat.

Des de Cabrianes seguirem cap a la Corbatera, el camp de vol, Sant Iscle, el parc de l'Agulla i Manresa.

IBP 71 BYC

PictographProvisioning Altitude 939 ft

Cabrianes

Poble amb diferents serveis. Ben a prop hi ha una benzinera per poder inflar les rodes.

inici corriols

Des d'aquest punt gaudirem d'uns deu kilometres de corriols per dins el bosc.

PictographProvisioning Altitude 1,055 ft

Santpedor

Poble amb diversos serveis, tant per menjar com per dormir.