Μαίναλο : Βυτίνα - Λιμποβίσι - Ελάτη

Photo ofΜαίναλο : Βυτίνα - Λιμποβίσι - Ελάτη Photo ofΜαίναλο : Βυτίνα - Λιμποβίσι - Ελάτη Photo ofΜαίναλο : Βυτίνα - Λιμποβίσι - Ελάτη

April 15, 2024
April 2024

near Vytína, Peloponnese (Greece)

Πανέμορφη βόλτα στα δάση του Μαινάλου, με μια μικρή ασφάλτινη παράκαμψη επίσκεψη στον πύργο του Κολοκοτρώνη στο Λιμποβίσι. Ως επί το πλείστον δασικούς δρόμους, το καλύτερο κομμάτι κατά την γνώμη μου είναι από το 23 και έπειτα που βρήκαμε στενό παλιό εγκατελειμένο δασικό που μας έβγαλε πριν την Ελάτη. Εκεί πήραμε το πεζοπορικό μονοπάτι για Βυτίνα, το οποίο είναι εξαιρετικής ομορφιάς, πλάι στο ποτάμι. Δεν ήταν ποδηλατικό το μονοπάτι εμείς κάναμε την παρασπονδία μας, εκτός μερικών σημείων δεν έχει ιδιαίτερες δυσκολίες ειδικά αν το έχετε με τα μονοπάτια. Στάσεις πάρα πολλές για φωτογραφίες, δεν γίνεται να μην σταματήσεις να αποθανατίσεις τέτοια τοπία. Η βόλτα ολοκληρώθηκε με αποκατάσταση και ζύθο στην Βυτίνα στο "Παλιά Βυτίνα" (η μπριζόλα του αξεπέραστη και γιγαντιαία !).