Mafonsa-Lloret 07-06-2014

June 7, 2014
June 2014

near Lloret de Mar, Catalunya (España)

La ruta d'avui

Avui erem David, Fernando, Juanpa, Miguel Angel, Manel, Joan Giralt, Jo i en Jaume que ens ha convidat a fer la ruta de Mafonsa. Ens hem trobat a 3/4 de 8 a la plaça i hem carregat les bicis a furgonetes i cotxes i cap a Lloret. Hem arribat a la nau de Mafonsa i cap a les 9 ens han portat al lloc de sortida, cotxe de Policia al davant i canya al Mono, després de travessar la carretera de Vidreres hem enfilat direcció a la depuradora i hem començat a pujar el tros asfaltat, però a mig camí ...... cap a la dreta, a la muntanya i allà hem començat a pujar. La primera molt tècnica i molt trencada, molta gent "peu a terra" i Jo amb el Molinet anar fent i passant a la gent que pujava a peu. Aquí pensava .............. el resto del grup deuen estar al darrere, perquè excepte en Joan Giralt en David i en Miguel Angel que els he vist per davant el resto no els tenia controlats, però bé, he anat fent al meu ritme, amunt, avall i no venia ningú i Jo pensava, "Els hi haurà passat alguna cosa?" Anava gaudint del paisatge, dels corriols de les pujades i pensava "Que estrany que ningú ha baixat a esper-arme", deu anar algú molt fotut poder, Jo vaig fent, trialera per aquí, trialera per allà, a on posava "Perill" Jo ben educat "peu a terra" i anar fent, anar fent que he arribat un altre cop a l'asfalt de la depuradora i un dels nois que hi havia allà em diu "Molt be noi, ho has fet amb dues hores i encara queda molta gent per darrere, au cap a esmorzar a Mafonsa que t'ho has guanyat", jejeje Jo pensava no pot ser que vinguin tan darrere, però, per si de cas, apreto per la carretera de Vidreres i cap a Mafonsa a tota Òstia i quan arribo a Mafonsa començo a sentir "Mol beeeeee, campiiioooooooo, bravoooooooooo" i dic la mare que els va parir, ja havien arribat tots feia estona i havien repetit esmorzar i tot, quina desil·lusió, buuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Fora bromes, ruta guapíssima, magnifica, super ben organitzada i que l'he gaudit moltíssim. Gràcies Jaume per convidar-nos i digues de part nostra als de Mafonsa que ha estat espectacular, CHAPEAU.