لوپ مرداب دیوک

June 18, 2022
June 2022

near Pīsh Būr, Māzandarān (Iran)

گزارش اجرای برنامه ۱۵ گروه دوچرخه سواری بلوط
« مرداب دریوک»
برنامه رکابزنی لوپ ۲۷ کیلومتری دریوک، با همراهی ۱۱ رکابزن، اجرا شد.
برنامه ما، شب مانی داشت. پنجشنبه ۲۶ خرداد بالا دست روستای پیشنبور کمپ کردیم و جمعه ۹ صبح بسمت مرداب رکاب زدیم.
از محل کمپ تا مرداب ۷ کیلومتر بود که بخش هایی از آن شیب سنگین بود و سرازیری های آن هم کمی پر خطر بود ولی بعد از مرداب مسیر جنگلی که ۲۰ کیلومتر ادامه دادیم بده بستان خوبی داشت و لوپ قشنگی از آب در آمد.

تقریبا تمام مسیر خاکی بود و فقط حدود ۲ کیلومتر ابتدایی و ۱ کیلومتر انتهای برنامه آسفالت داشتیم.

در این لوپ ۲۷ کیلومتری ۹۴۰ متر ارتفاع کسب کردیم.

برنامه ساعت ۳ عصر تمام شد و بلافاصله با توافق همگی رفتیم دریاچه ولشت که یکساعت با آنجا فاصله داشت‌.

در کنار دریاچه ولشت، بعضی دوستان خستگی را با شنا از بدن دور کردند، بعضی هم با چرت زدن کنار دریاچه و بعضی هم با آشپزی کردن.
ناهار را کنار هم، با چشم انداز دریاچه صرف کردیم و ساعت ۶ عصر همانجا پایان برنامه اعلام شد و با یگدیگر بدرود گفتیم.

یادداشت:
۱- بیشتر مسیر آنتن موبایل نداشت.
۲- نرسیده به مرداب چشمه آب آشامیدنی وجود داشت.