Photo ofL'Olleria-Atzeneta-font del patge-torrater-Poligono-Olleria ( Juan Eugenio 1er Batx C 21-22 ) Photo ofL'Olleria-Atzeneta-font del patge-torrater-Poligono-Olleria ( Juan Eugenio 1er Batx C 21-22 ) Photo ofL'Olleria-Atzeneta-font del patge-torrater-Poligono-Olleria ( Juan Eugenio 1er Batx C 21-22 )

December 26, 2021
December 2021

near L'Olleria, Valencia (España)

Hui he eixit amb el meu amic Alejandro a fer una ruteta. Com no voliem apretar molt, hem buscat una ruta suau i tranquila per a anar xarrant durant el cami. Hem eixit des de ma casa, i ens hem dirigit cap a Montaberner. Al entrar al poble, ens hem desviat per un cami al sud del poble, i hem agafat la via de servei fins a Atzeneta. Ahi hem anat al bar dr confiança i s'hem fet un bocadillo de llomello en tomaca de categoria.Al eixir, hem pujat fins a la Font del Patge, i hem seguit fins al Torrater. Hem baixat la costereta del Cementeri per una senda mol reventa (ya podria arreglarla l'ajuntament) i hem continuat fins a la rotonda de la BMW. Ahi hem anat per un barrio qur pareixia la Cañada Real i hem acelerat un poc el ritme. Al entrar al cami de la Fonsanta hem pujat un poc fins a arribar al Cami Reial de Gandia en direccio a Montabetner. Despres hem pujat fins a la recta del Puticlub i hem anat a netejar lrs bicis a Rapit Paquet. Al acabar, ens hem despedit i cada u se'n ha tornat a sa casa. Cal dir que degueu eixir amb mig litro d'aigua i ganes de pedalejar. Recomane aquesta ruta per a ciclistes principiants, i tambe que feu fotografies, perquè a dalt de la serra s'observa la Vall d'Albaida al complet.