Photo ofL'Olleria-Atzeneta-Font del patge i Torrater-Portitxol-Casa ( Juan Eugenio Mompo 1er Bat C ) Photo ofL'Olleria-Atzeneta-Font del patge i Torrater-Portitxol-Casa ( Juan Eugenio Mompo 1er Bat C ) Photo ofL'Olleria-Atzeneta-Font del patge i Torrater-Portitxol-Casa ( Juan Eugenio Mompo 1er Bat C )

November 28, 2021
November 2021

near L'Olleria, Valencia (España)

Hui volia anar a esmorzar al Balconet d'Atzeneta, aixi que hem fet aquesta ruta per a anar-hi. He eixit a les 8:30 de casa i feia un fred de por, aixi que recomane posar-se una xaqueteta per a poder aguantar el fred, perquè vos quedareu mes gelats q uns pollets. Una vegada he eixit del llavador, m'he dirigit cap a Atzeneta per camins. Una vegada he arribat a Atzeneta, vaig per uns carreronets fins a la sèquia dels llavadors. Allí em trobare amb el Balconet, que fa uns bocadillos de categoria per a aguantar una bona ruteta. Una vegada he eixit del Balconet, vaig cap al albergue Don Bosco, i em trobe en unes costeretes molt simpàtiques per a arribar a la font del Patge. A partir de ahi em dirigixc cap al Torrater, i em llançe com un desgraciat fins a arribar a la gasolinera de l'estació. Després he pujat el Portitxol per la carretera i me he picat en uns ciclistes a partir del km 4. Una vegada els he deixat enrere, em llançe cap a Aielo per el Port del Paller, i una vegada arribe a Aielo, em desvie per un caminet per a guanyar desnivell. Una vegada ja ho tinc be de pujar, agafe el cami cairent i vaig cap a Olleria. Arribe a casa a les 12:55. Cal dir que aquesta ruta es perfecta per a iniciarse en el mtb, i tot el mon la pot disfrutar independentment del seu nivell.