Photo ofSendes Port- Sendes Canals- Senda Xocolatero- Ruta Rosa- Cova Negra- Olleria (Juan Eugenio Mompo Such) Photo ofSendes Port- Sendes Canals- Senda Xocolatero- Ruta Rosa- Cova Negra- Olleria (Juan Eugenio Mompo Such) Photo ofSendes Port- Sendes Canals- Senda Xocolatero- Ruta Rosa- Cova Negra- Olleria (Juan Eugenio Mompo Such)

April 1, 2022
April 2022

near L'Olleria, Valencia (España)

Hui he eixit amb Xavi i uns amics amb la bici. Com que teniem ganes de senda i era el primer dia que no plovia desde feia dies, vam eixir cap a carcer per a fer la senda del Xocolatero. Una vegada decidit el destí, ens vam dirigir cap al port de l'olleria per unes trialeres fins a arribar dalt, i una vegada dalt ens vam llançar cap a l'alcúdia de crespins. Despres vam agafar unes sendes que pareixien el xarco de fang de Pepa Pig, perque vam eixir mes negres que el de la propaganda del ColaCao. Al passar aquesta senda, hem agafat unes sendetes fins a arribar a la senda del Xocolatero, que te un color de pedra espectacular (com si fora aixo el Minecraft). Al acabarla vam tornar a casa per la ruta rosa (no vaig a explicar qué es en un àmbit escolar) , i al arribar a Xativa vam anar cap a la Cova Negra per senda. Al arribar a bellus ens vam desviar i vam pujar les costeres del camí rapidet rapidet. Després de tot açò em vaig despedir de tots i men vaig anar a dutxarme i a llevarme tot el fang de damunt. Recomane aquesta ruta quan el piso no estiga banyat, perquè sino vos fara drifting la roda de darrere en les sendes. Tambe es requerix un cert nivell de tècnica per a realitzr les sendes. *MAI ANAR A SOLES EN AQUESTES RUTES*