Локвата

December 29, 2013

near Botevgrad, Софийска област (България)

Късо каране с елементи на off-road. Ботевград-Трудовец-Лъкавишки рид-Трудовец-Ботевград.
В Трудовец се тръгва към Лозята. В края на селото се кара по пътя за Скравена, който минава северно от Темуша. На едно място пътят се изоставя и се поема по черен път надясно. Този път достига до Лъкавишки рид и постепенно започва да се катери по него - първо покрай едно дере, после със серпентини нагоре по склона. Горе се стига на един разклон. Основният път продължава напред (север). Ние се отклоняваме назад/наляво. Следва още съвсем малко качване. Тук някъде се намира местността/връх Локвата. Започва спускане. До една ловджийска нива пътят е добър. След нея става по трудно проследим, но е разчистван и си личи. През лятото ще е трудно проходим поради многото къпини. Сега около Нова година се минава лесно. Пътят слиза в полето и върви успоредно на пътя за Скравена. Там, където се събират двата пътя може да се избере връщане към Трудовец или да се продължи за Скравена.