LLOSETA-CANTERA DE LLOSETA-BINIAMAR

Photo ofLLOSETA-CANTERA DE LLOSETA-BINIAMAR Photo ofLLOSETA-CANTERA DE LLOSETA-BINIAMAR Photo ofLLOSETA-CANTERA DE LLOSETA-BINIAMAR

March 13, 2014

near Lloseta, Islas Baleares (España)

Trata de una excurcio curta i prou facil, i pot accedi gent de cualsevol edad.

El recorregut comensa a la plaça de Lloseta,totseguit anam a la rotonda petita de anar cap a Inca-Biniamar-Selva,tot seguit agafam la recta del coco fins a larmita,i anam cap a la rotonda del miner,daqui anam cap a la cantera de Lloseta, despres agafam per darrera el cementiri, travesam el torrent i anam cap amunt per un cami molt poc tecnic amb un poc de gravilla que ens du a la fonteta , despres anam cap al camp de futbol,i de alla tornam agafar un cami poc tecnic cap a biniamar, per la comuna de Lloseta,daqui tiram cap a lloseta i tot saguit tornam a la plaça de Lloseta on haviem comensat.

plaça de Lloseta

No es una ruta molt llarga, ni tampoc molt complicada,pòden accedir gent de cualsevol edat. La ruta va de la plaça de Lloseta fins a la rotonda petita que dona accibilitat a inca,despre agafam la recta del coco fins arribar a larmita i despres cap a la rotonda del miner, de la rotonda del miner anam cap a la cantera de Loseta, totseguit tornam per un altre cami creuam el torrent i anam per derrera el cementiri , i agafam un cami molt poc tecnic amb gravilla que du a la fontet, tot seguit arribam al camp de futbol, despres anam cap adalt que pegam a la comuna de lloseta i ens du a biniamar, de biniamar passam per el clot de s'argila i tot seguit tornam cap a la plaça de Lloseta.