lloret-tossa-sant grau d'ardenya-puig ses cadiretes-lloret

Photo oflloret-tossa-sant grau d'ardenya-puig ses cadiretes-lloret Photo oflloret-tossa-sant grau d'ardenya-puig ses cadiretes-lloret

-177 ft
August 5, 2013
July 2013

•   4.4 4 Reviews

near Lloret de Mar, Catalunya (España)

Excursió feta ajuntant tracks d'altres companys. Sortim des de Lloret i fem el camí habitual des de les Alegries cap a Tossa, passant pel diposit de la Palomera que marca el final de la pujada dura, tot i així recordar que a la tornada hem d'arribar un altre vegada al diposit amb pujada. No arribem a Tossa ja que seguim per unes sendes fins empalmar el camí habitual per pujar a Ses Cadiretes, passem pel Coll de Sastre i continuem pujant, mes endavant tot passant per la Font de Xifre, que ens va refrescar força. Trobarem dos o tres fortes pujades a les que si ha d'estar molt i molt en forma, i si no apa a peu uns metres, no gaires. Per fi arribem a l'Ermita de Sant Grau, val la pena donar una ullada, per sort acaben d'obrir un bar on ens podem recuperar. Al sortir, una mica de carretera de pujada per arribar a uns corriols, que ens portaran per pista al Puig de Ses Cadiretes. Ja posats fem el cim que per les vistes compensa. Des d'aquí comença la baixada, tota per pista fins empalmar amb el tram que ens torna a Lloret de Mar.

• Photo of Bikeron
    Bikeron Sep 23, 2015

Respeto la valoración del compañero que denominó la ruta como moderada, aunque a mí realmente me resultó difícil por el desnivel. Los 6 kilómetros de subida a ses cadiretes son bastante duros. O también puede ser que no tengo nivel.

• cortesjordi Dec 8, 2018

Cert, la pujada a Sant Grau es dura i amb molt desnivell, fet que has de pujar una estona amb la bici al costat. La baixada també es complicada, molt técnica i amb fort desnivell. La resta es fàcil i divertida. Recomenable.

• Photo of ginebrayparry
    ginebrayparry Jun 23, 2021

Hay que estar en buena forma física para subir algunas pendientes con la bicicleta al hombro. De Tossa a Ses Cadiretes se hace duro aunque el paisaje y las vistas del mar hacen que merezca la pena. Se pasa por restos arqueológicos interesantes que merecen la pena pararse a contemplar. La bajada desde Ses Cadiretes muy muy divertida, algo técnica. Hay algunos tramos por carretera, especialmente para empalmar con el camino de regreso a Lloret de Mar.

• Sebas Romano Aug 30, 2021

Excelente ruta, un poco más que moderada para mi nivel, ayuda mucho tener árboles, recomiendo ir temprano al menos en verano.