LLIVIA - EYNA PASSANT PEL RESORT, POBLE I DOLMENS D'EYNA

Photo ofLLIVIA - EYNA PASSANT PEL RESORT, POBLE I DOLMENS D'EYNA Photo ofLLIVIA - EYNA PASSANT PEL RESORT, POBLE I DOLMENS D'EYNA Photo ofLLIVIA - EYNA PASSANT PEL RESORT, POBLE I DOLMENS D'EYNA

May 30, 2023
May 2023

near Llívia, Catalunya (España)

Sortim de LLívia cap a Estavar per enfilar la primer tram de pujada i més dur fins a la part alta del aeròdrom. Primer per pista i després per single track.
Un cop a la part alta i després d’un petit tram de baixada, arribem a la carretera (Km 8,1 aprox) que recorrem un 100 metres per girar a la dreta cap a la granja. Un cop la passem, deixem la pista per agafar un single track molt xulu que ens deixa a la carretera de Eyna (km 9,9 aprox) Tant sols entravessar la carretera continuem per una pista que ens porta de nou a la carretera d’Eyna (Km 12,9 aprox) que tornem a entravessar per iniciar la pista de pujada al ressort d’esquí d’eyna. (KM 14,2 aprox) D’allà agafem el corriol que ens porta directes al poble d’ Eyna.
Un cop allà, fem 1 Km aprox per la carretera fins a arribar al desvio de la pujada dels Dolmen (Km 17,2 aprox) i que ens duu a la Carretera de LLo que entravessem per agafar el coriol fins a la central solar. Ara toca agafar uns 500 metres aprox de ctra per anar a buscar l’entrada (Km 20,6 aprox) al corriol i GR que ens porta directes al poble de LLo.
A Llo ens dirigim cap els banys i just abans d’arribar ens desviem a la pista (Km 22 aprox) que ens porta a Err passant per Verdrinyans.
Un cop a Err (Km 25,1 aprox) anem a buscar la pista que ens porta de Err a Gorguja que està just entravessar la nacional (Km 26,2 aprox) i baixada suau fins a LLívia de nou.