Photo ofLlívia- central Solar- Ermita de Sant Martí d'en Valls- cota 2100-Bell-lloc Llívia Photo ofLlívia- central Solar- Ermita de Sant Martí d'en Valls- cota 2100-Bell-lloc Llívia Photo ofLlívia- central Solar- Ermita de Sant Martí d'en Valls- cota 2100-Bell-lloc Llívia

July 15, 2018
July 2018

near Llívia, Catalunya (España)

Ruta Circular amb sortida i arribada a Llívia que puja fins la cota 2100 d'una pista que s'enfila des de L'ermita de Sant Martí.
Un cop som a la Central Solar per un terreny una mica indefinit anem a buscar una pista flanquejada per una gran canonada d'aigua. És aconsellable 500 metres abans d'arribar al final d'aquesta pista en una presa, prendre una pista que baixa a ma esquerra per anar a buscar la pista principal que porta a l'ermita i així ens evitarem un farragós tram a peu de uns 700 metres per el camí que baixa des les Bulloses fins l'ermita.
Val la pena pujar fins a veure els prats i la vegetació típica dels 2000 metres, ja sense arbres .Iniciem el descens i deixem la pista que baixa des de la cota 2100 en un marcat revolt per agafar el corriol degudament marcat que ens portarà a Vilanova des Escaldes. Trialera en la que haurem de baixar de la bici en algun tram.
El corriol que baixa de Bell-Lloc direcció Brangolí també té algun pas en que hem de baixar de la bici.