Lleida, Tossals de Margalef, Canal d'Urgell, Patamolls de Montoliu, Lleida

Photo ofLleida, Tossals de Margalef, Canal d'Urgell, Patamolls de Montoliu, Lleida Photo ofLleida, Tossals de Margalef, Canal d'Urgell, Patamolls de Montoliu, Lleida Photo ofLleida, Tossals de Margalef, Canal d'Urgell, Patamolls de Montoliu, Lleida

October 17, 2013
October 2013

near Lleida, Catalunya (España)

Es una ruta que s'inicia a Lleida per la Sequia Quarta del Canal d'Urgell pel anomenat camí dels Frares.
Arriben fins a la cruïlla del la cita sequia amb el Canal Auxiliar d'Urgell i la seguim sense deixar-la fins al Palau de Margalef, alla pugem als Tossals de Margalef.
Un cop els deixem anem a buscar el Canal Auxiliar que el seguim una estona deixant-lo per pujar al Pla d'Aspa.
un cop reslitzat un petit recorregut per la zona tornem a buscar el Canal d'Urgell que seguim fins al final al Patamolls de Montoliu. Alla seguim el riu Segre fins a Lleida seguin el cami del Riu.

IMPORTANT:
* He incorporat a la ruta la pujada al Pla d'Aspa perquè a mi particularment m'agrada molt aquesta pujada, però si no es vol fer en el punt on es travessa el canal nomes fa falta girar a la dreta i seguir-lo.
* Als punts d'interes he incorporat la fotografia de les restes de l'Ermita de Sant Pere de Margalef, per arribar just al passar la cruïlla s¡ha de pendre un cami a la esquerra i seguir la pista, de seguida hi ha una corba a la dreta i despres d'una petita pujada s'arriba a una finca i atravessant-la s'arriba a les runes citades.
* He buscat el punt més segur per travesar la N-230, al Palau de Margalef, es el lloc on hi ha una limitació de velocitat, es una carretera que te molt trànsit i cal vigilar molt.

PictographWaterfall Altitude 720 ft

Es el punt on es creua el Canal Auxiliar d'Urgell i la Sequia Quarta del Canal d'Urgell

PictographRuins Altitude 865 ft

Aqui proven les restes de l'esglesia de Sant Pere de Margalef, nemés queda el campanar.

PictographLake Altitude 824 ft

Bassa

PictographRiver Altitude 610 ft

Es un dels pocs llocs on es conserva lla banqueta del canal amb ells seus arbrers originals.

PictographRiver Altitude 426 ft

Final del Canal d'Urgell

Aqui acaba el Canal d'Urgell als Patamolls de Motoliu

PictographBridge Altitude 428 ft

Passera sobre el Riu Segre

Passera sobre el Riu Segre, ja queda poc per Lleida

PictographBridge Altitude 451 ft

Espectacular pont penjant de fusta sobre el riu segre.