LLeida tosal de la Nora Alcoletge Lleida

June 5, 2010
June 2010

near Lleida, Catalunya (España)

Ruta 50% Terra amb un tros de carretera que cal tenir cura
Al punt senyalat caldria evitar perque hi han gossos .... Els gossos es poden salvar creuant la carretera uns 600 m abans a l'altura del moli de la nora o be pel damunt del canal amb la bicicleta al coll 15 m. ...

He ficat una altra ruta " Tosal de la Nora" on evitem els gossos

Cal evitar el tram del gos desvian-se avans de arribar-hi busqueu l'altra ruta tosal de la nora on no hi ha gossos

gos

ojo Gossos evitar creuant la carretera amb anterioritat

• Photo of Francesc Català Alòs
    Francesc Català Alòs Jun 14, 2010

Hola, aquest diumenge vaig fer la teua ruta i la veritat és que no em quadra el 80 % de terra, més aviat diria que és un 50 %. El tema del gos és important... no és que em facin por els gossos, però imposa una mica el gos al mig del camí... no un dos. Vaig haver de fer un tomb important per esquivar-lo. El bo va ser descobrir una alternativa per anar a Alcoletge... sempre hi havia anat per la carretera de Granyena.

Salutacions.

EscribaSegur Xavi Escriba Jun 14, 2010

Hola en primer lloc gracies pel teu comentari ... el tema del % el rectificare perque sempre penso sol, fins a alcoletge i tens rao que a la tornada hi ha força alquitra Soc força novell amb aixo .

Els gossos es poden salvar creuan la carretera uns 600 m abans a la altura del moti de la nora o be pasan per damunt del canal ...

Gracies

• Photo of Francesc Català Alòs
    Francesc Català Alòs Jun 15, 2010

Gràcies pel teu comentari... quan torni per la zona ja procuraré dir-los adéu des de lluny a aquells dos gossets. De fet va ser un detall de posar el wallpoint amb el nom "gos". Ja em vaig imaginar que allí hi havia alguna coseta amagada.

Per cert, la volta a Llívia com està d'asfalt i terra?

EscribaSegur Xavi Escriba Jun 15, 2010

Hola Fcatala sobre el tema de Llivia .

Fins al polvori es % alquitra molt alt 70-20 desde alli es baixa pel canal de piñana per terra fins al tenis que continuarem per alquitra fins a el seca i Lleida

• Photo of Sobre2rodeS
    Sobre2rodeS Mar 6, 2014

Hi ha diversos trams en l'anada amb la senyal de "prohibit el pas a persones no alienes", i a mi al tram on hi ha els gossos hi havia un home vestit com de militar que des de la llunyania m'ha fet senyals que no podia passar, amb els dos gossos bordant. No recomanaria aquesta ruta, em sap greu.

EscribaSegur Xavi Escriba Mar 6, 2014

Fa molt de temps que la he fet i ja vaig marcar el tema del gos ... es millor desviar-se a la dreta i no arribar-hi