Lleida - Castell de Vinfaro - Pintures rupestres d'Alfés

Photo ofLleida - Castell de Vinfaro - Pintures rupestres d'Alfés Photo ofLleida - Castell de Vinfaro - Pintures rupestres d'Alfés Photo ofLleida - Castell de Vinfaro - Pintures rupestres d'Alfés

April 17, 2021

near Vilanoveta, Catalunya (España)

Durada de la ruta 2h15m. Sortida que ha estat força bé tot i que el castell és pràcticament inexistent i les pintures no es veu res, suposo que és com al Cogul, t'han d'explicar on són els dibuixos. Bé, això ja passa. Després de passar pel castell, hem pedalat per la vora del riu Set, no per la vora, si no pel corriol que passa per dalt, i he trobat que és més divertit en aquest sentit, sempre l'havia fet en sentit contrari. Hem vist la segona peixera neta com si fos nova, un deu pels de manteniment. Al final del corriol estan les pintures dalt d'una petita balma, amb un parell d'envans de protecció, com he dit abans, jo no he vist cap pintura, al rètol informatiu es veu, el que sembla dues cabres. Continuem, ara pugem una mica, trobem un abeurador a la pedra o potser és una tomba 🤔🤨. Més endavant trobem la cabana de pedra o volta d'Aspa. Continuem fent camí fins arribar a l'aeròdrom d'Alfés, el voregem, parem al niu de metralladores a donar un cop d'ull. Després anem a buscar el sender que ens portarà fins al canal. Passem per la vora del Pedrós i ja tirem cap a casa, però en arribar a la carretera, ens enfilem cap al turó de Puigdevall. Com que estem fresquets i encara no volem anar cap a casa, anem un ratet a fer el cabirol una mica. Està prop de casa i és un bon lloc per cremar una mica més. Apa doncs, Salut i Pedals.

Som-hi

Castell

Vista de la segona peixera