Lleida-Artesa- Montoliu seguint el Canal d'Urgell

Photo ofLleida-Artesa- Montoliu seguint el Canal d'Urgell Photo ofLleida-Artesa- Montoliu seguint el Canal d'Urgell Photo ofLleida-Artesa- Montoliu seguint el Canal d'Urgell

October 30, 2013
October 2013

near Vilanoveta, Catalunya (España)

Es una ruta que s'inicia a Lleida seguint la séquia Quarta del Canal d'Urgell, en un punt determinat la deixem per anar en direcció cap a Artesa de LLeida, alla arrivem fins al Canal d'Urgell i el seguim fins que aquest acaba al riu Segre, el qual seguim aigues amunt fins que arrivem a Lleida.

NOTA:
Es una variació de la Ruta del Tossals de Margalef, aquesta es més curta i menys exigent.

Banqueta Séquia Quarta del Canal d'Urgell

Banqueta de la Séquia Quarta del Canal d'Urgell al Terme de Lleida a la Tardor

PictographRuins Altitude 720 ft
Photo ofCruilla Séquia Quarta i Canal Auxiliar Photo ofCruilla Séquia Quarta i Canal Auxiliar Photo ofCruilla Séquia Quarta i Canal Auxiliar

Cruilla Séquia Quarta i Canal Auxiliar

Cruilla entre la Séquia Quarta del Canal d'Urgell i el Canal Auxiliar.

PictographRiver Altitude 710 ft
Photo ofUnió  Canal Urgell i el  Canal Auxilar Photo ofUnió  Canal Urgell i el  Canal Auxilar Photo ofUnió  Canal Urgell i el  Canal Auxilar

Unió Canal Urgell i el Canal Auxilar

Es el punt on es fusionen el Canal Principal d'Urgell i el Canal Auxiliar d'Urgell

PictographLake Altitude 427 ft

Tram Final Canal d'Urgell

Tram final del Canal d'Urgell que desemboca al riu Segre al la zona coneguda com a Patamolls de Montoliu