Llavaneres - Pla de la Calma - Llavaneres IBP150mtb

20526
May 12, 2013
May 2013

near Sant Andreu de Llavaneres, Catalunya (España)

Surtim de Llavaneres direcció Mataró i de Mataró direcció Cànoves per pista i algun tros de carretera, perfecte per fer un calentament. Un moment arribem a Cànoves encarem pista direcció Pla de la Calma pasant per el Pantà de Vallforners...un moment a dalt anem fins el Sui i baixem per la part de derrera, zona tecnica de molta pedra. Despres d les zones complicades arribem a pista super rapida i anem baixan cap a direcció Cànoves, un moment a Canoves tornem a Cardedeu i cap a Dosrius, d'alla anem cap a Canyamars, pujem per la pista fins a Creu de Rupit i seguidament pista cap a Santa Monica i finalment Llavaneres.
Un dia precios i amb molt bona temperatura!!

• Photo of Rubhen
    Rubhen Jun 16, 2014

El dia 16-4-2014 vam fer aquesta ruta i està força bé. Fins a Cànoves es força suau i un cop allà cap a Pla de la Calma... (pujada dura i llarga). Lo dolent d'aquesta ruta és la baixada ja que baixes per una "trialera"/tartera no ciclable (i són 8/10km...).

• Photo of McDani
    McDani Jun 16, 2014

Gràcies per comentar la ruta Rubhen, la baixada no ciclable es la baixada a partir del Sui (on esta el mastil amb la senyera) pero realment son uns metres i molt menys KM. Si es te una bona tecnica nomes cal baixar-se a 2 llocs puntuals...
    Si no recordo malament el dia que vaig grabar la ruta vaig pasar per un "corriol" que feia pocs dies habian pasat els forestals i estaba amb molt mal estat i el vaig tenir que fer caminan per culpa les plantes i arbres tallats, pero normalment esta en bon estat!