LLANCERS - CAMI RAL (Vall d'en Bas)

Photo ofLLANCERS - CAMI RAL (Vall d'en Bas) Photo ofLLANCERS - CAMI RAL (Vall d'en Bas) Photo ofLLANCERS - CAMI RAL (Vall d'en Bas)

January 17, 2016
January 2016

near Joanetes, Catalunya (España)

Iniciem la ruta des de Joanetes per la carretera que puja a Bracons i desviar-nos en direcció a Sant Mateu per recuperar-la més endavant. Prop de Cal Santpare agafem la pista que ens portarà al Coll de Bracons. Allà prenem la pista fins al coll de la Grevolosa on ens desviem per agafar el bonic camí que ens portarà a Falgars passant per miradors fantàstics... si el dia és clar. Camí entretingut i a cops ... una mica incòmode. Arribats a la casa de Pibernat, entrem a l altiplà de Falgars i anem a buscar el Camí Ral a l' Hostalot. I per aquest camí, aprofitant per visitar la Mina dels Bandolers, retornem a l'inici.
Recorregut amb alguns trams moderadament tècnics i amb unes vistes fantàstiques des dels Llancers.
Temps efectiu 3 h 20'.

LAP013

• Photo of Oscar Ramirez
    Oscar Ramirez Oct 9, 2016

Nene muy bonito los paisajes, hicimos esta ruta ayer y 40% del recorrido andando con la bici a cuestas...muchos tramos imposible de ciclar

• Photo of samalot
    samalot Oct 10, 2016

Hola Òscar. Gràcies per comentar la ruta!! M'agrada que gaudissis dels paisatges. Les fagedes de Llancers i el Camí Ral són fantàstics. Tens raó. No pots anar sobre la bici algunes vegades, però només en trams dels Llancers. Alguns amics, el dia que la varem fer, van gaudir amb les arrels i els rocs!! jejeje Però la pujada a Bracons i a partir del Coll dels Llancers fins al final són, generalment, ciclables. Són 25/26 kms. De totes maneres, l'estat dels camins, és el que és ...